CITIGO ukazuje, jak má vypadat správné městské auto - malé vnější rozměry kombinuje s výjimečně prostorným interiérem dostatečným pro čtyři dospělé osoby. Spolu se svou skvělou manévrovatelností a komfortem se CITIGO snadno vyrovná s každou životní situací, do které se dostanete.
Akční nabídka modelů
pocitadlo
ÚVOD  | |  ZPRAVODAJ  ADMINISTRACE                                    Vytvořeno © 2012 "webmaster " E-Mail: petrikve@email.cz
PŘEJÍT NA ZPRÁVY IHNED.CZ
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Oficiální informační portál Ministerstva zdravotnictví České republiky.Vyhledávání. Výběr portálu. Občan Pacient. Odborník. Zdravotník.

Česká správa sociálního zabezpečení
Důchodové pojištění. Podle zákona o důchodovém pojištění. Návod k informativnímu výpočtu důchodu a vysvětlení základních pojmů.

HP market - originální počítače
Zaměstnanecké výhody od HP. Registrujte se a získejte více výhod od HP. Akční nabídky na HPmarket.cz

Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR
Poslanecká sněmovna - oficiální portál přinášející pravidelné informace o práci dolní parlamentní komory.

Vinotéka Benátky nad Jizerou
Prodej stáčeného sudového vína, Široký sortiment lahvových vín, destiláty - likéry, dezertní vína, doplňkové příslušenství. Vinotéka Benátky nad Jizerou.

Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda (ZPŠ) působí na našem trhu více než 20 let. Její vznik se datuje do roku 1992. Přehled výhod a příspěvků pro pojištěnce.

Powered by MNews!

PočasíVíce počasí
ÚVOD   KATALOG STRÁNEK   ZPRÁVY IHNED.CZ    INZERCE   HUMORNÉ FOTO   AKTUALITY
Podrobnosti o produktu
Tak tohle je moje první knížka. Je ve formátu PDF a můžete si ji stáhnout a vytisknout. Psal jsem ji za pomoci spousty lidí víc než rok. Je to moje vize České republiky v roce 2035.
Je tam spousta nápadů a ilustrací a prosím vás všechny, abyste si ji přečetli a diskutovali o ni, protože je důležité, aby naše země měla vizi. Snad se vám bude líbit. A pokud byste chtěli tištěnou, stavte se na pobočce Levných knih.  Je samozřejmě zdarma.
Kdo má šanci sestavit vládu?
Hlasujte v anketě ke složení vlády ČR 2017. Kterou možnost upřednostníte? ANKETA
Již od 197 900 Kč
V Portugalsku chytili prehistorické monstrum žraloka

Pracovníci Portugalského institutu moře a atmosféry (IRMA) vylovili u břehů oblasti Algarve prehistorický druh žraloka.