Škoda Rapid Spaceback je první kompaktní hatchback české značky. Akční nabídka modelů
pocitadlo
ÚVOD  | |  ZPRAVODAJ  ADMINISTRACE                                    Vytvořeno © 2012 "webmaster " E-Mail: petrikve@email.cz
PŘEJÍT NA ZPRÁVY IHNED.CZ
Kdo má u Vás větší důvěru?
Andrej Babiš | 202x/73%
Bohuslav Sobotka | 71x/26%
Celkem hlasů: 275
Česká správa sociálního zabezpečení
Důchodové pojištění. Podle zákona o důchodovém pojištění. Návod k informativnímu výpočtu důchodu a vysvětlení základních pojmů.

HP market - originální počítače
Zaměstnanecké výhody od HP. Registrujte se a získejte více výhod od HP. Akční nabídky na HPmarket.cz

Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR
Poslanecká sněmovna - oficiální portál přinášející pravidelné informace o práci dolní parlamentní komory.

Vinotéka Benátky nad Jizerou
Prodej stáčeného sudového vína, Široký sortiment lahvových vín, destiláty - likéry, dezertní vína, doplňkové příslušenství. Vinotéka Benátky nad Jizerou.

Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda (ZPŠ) působí na našem trhu více než 20 let. Její vznik se datuje do roku 1992. Přehled výhod a příspěvků pro pojištěnce.

Mapy.cz
Nejpoužívanější mapový portál www.mapy.cz umožňuje podrobné hledání na mapách ČR i Evropy. Nabízí detailní mapy všech českých měst a obcí, plánovač.

Koupaliště Benátky nad Jizerou
V horkém létě přijdou vhod všechna koupaliště, kterých je v oblasti mnoho. Pro občerstvení je v provozu kiosek. Areál má přírodní charakter s dostatkem zelených ploch.

Powered by MNews!

Babiš převedl 24 milionů "za Čapí hnízdo" do nadace Agrofertu. Usnesení Andrej Babiš minulý rok slíbil, že rozdá potřebným téměř 52 milionů korun - množství, které činila dotace Čapího hnízda.
Pelta dohodil dotaci 20 milionů škole, kam chodila Valachová. Aneb, schůzka Bohuslava Sobotky, Kateřiny Valachové s Miroslavem Peltou. Zásadním  tématem byla podpora sportu a zejména fotbalu z rozpočtu MŠMT.
Ing. Andrej Babiš       Mgr. Bohuslav Sobotka
PočasíVíce počasí
Přejděte na dostupné počasí        Mladá Boleslav
Anketa 2
Volby 2017
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2017.
        Hlasovací ANKETA
ÚVOD    KATALOG STRÁNEK    ZPRÁVY IHNED.CZ     INZERCE    HUMORNÉ FOTO    AKTUALITY